« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Školska psihologinja: Draga König, mag.psych.
Kontakt: (031) 381 – 390
draga.koenig@skole.hr
Radno vrijeme: utorkom i četvrtkom: 8:00h - 14:00h
ponedjeljkom, srijedom i petkom: 12:00h - 18:00h
Što radi školski psiholog?
Težište rada i najčešći korisnici školskog psihologa su prije svega učenici. Školski psiholog potiče intelektualni, emocionalni i socijalni razvoj učenika. Rad psihologa usmjerava se na pružanje pomoći učenicima da što kvalitetnije razvijaju svoje potencijale, unapređuju i održavaju svoje psihičko zdravlje, imaju kvalitetnije odnose s drugima te da primjereno svojim sposobnostima i interesima donose odluke vezane za nastavak obrazovanja i budućeg zvanja.
Neki od poslova školskog psihologa su prepoznavanje individualnih potreba učenika, savjetodavni rad s učenicima te roditeljima i učiteljima u svrhu poboljšanja statusa djeteta. Nadalje, psiholog dijagnosticira poteškoće učenika, radi s učenicima s teškoćama u razvoju, identificira darovite učenike te potiče njihov razvoj, pomaže učenicima u postizanju boljeg školskog uspjeha, prepoznaje emocionalne i socijalne poteškoće učenika, sudjeljuje u profesionalnom usmjeravanju učenika osmih razreda, procjenjuje spremnost učenika za upis u prvi razred, provodi testiranja i radionice, surađuje s drugim institucijama, itd. Psiholog koristi različite metode rada poput psiholoških testova i upitnika, razgovora, radionica i edukativnih predavanja.
Kod školskog psihologa učenici mogu doći samostalno, na inicijativu nastavnika ili roditelja, a može ih i sam psiholog pozvati.